Search results

  1. H

    Basketball Just got Fun Again

    There are like 3 teams that legit have a chance at the chip. I wish Durant was healthy then it would be 4 teams
  2. H

    Amerikkkan Injustice

    https://www.usatoday.com/story/news/education/2019/05/02/lawsuit-black-student-lost-salutatorian-because-discrimination/3652261002/ Black student robbed of salutatorian because district feared white flight, lawsuit alleges Alissa Zhu, Mississippi Clarion LedgerPublished 1:49 p.m. ET May 2...
  3. H

    I hope the NBA finals is not going to be another snooze fest this year

    But most likely it is... 30 point routes, no competitiveness #boring. Cavs win one game if that
  4. H

    Best ways to help those in the caribbean affected by the hurricane

    I know we have grown skeptical of charities that solicit donations for people affected by the Hurricane in the Caribbean. either because of unscrupulous individuals setting up fake charities or major charities with massive overhead costs that eat up a lot of what should go to victims. Lets...
  5. H

    The Man Who Was Dragged Of United Airlines Flight. Whats Yall Thoughts?

    United Airlines faces backlash after dragging man from plane - CBS News Yall think it worth a boycott or wot
  6. H

    So are we Jammin Still or We Beatin it?

    Jammin Still is a boss song. Better song that Beatin it in my opinion. but people sayin Jammin Still too slow for the stage. Which is BS cause Like Ah Boss was about the same speed. And didnt Lookin For Horn win in 2001 and that one slower than both. if Beatin it win I go be real vex
  7. H

    The Fed set to increase interest rates this month

    They meet on the 13th. How much of an increase yall think its gonna be? Also for yall financial experts, how soon do the policies go into effect after the FRB comes to a decision? Is it immediate? like if they do go ahead and raise the interest rate, do they raise right on December 14th?
  8. H

    Phil Jackson's using Posse referring to Lebron James and his Business Associates

    Phil Jackson's referring to LBJ and his Business Partners as a Posse.. Thoughts? what are yall thoughts LeBron James of Cleveland Cavaliers slams Phil Jackson for referring to business partners as 'posse' http://www.espn.com/video/clip?id=18055965 INDEPENDENCE, Ohio -- LeBron James says he...
  9. H

    Daaammnn Daniel! But Why DO People Find These Viral Things ON Social Media Funny?

    I mean, is some normal every day shit that people in hysterics over on social media.. I fail to see the joke most times. Like the latest thing is them Daaammnnn Daniel! videos... Why the hell is that so funny? couple months ago it was that Spiderman Doll and the guy who says "Who Is This...
  10. H

    PBS Documentary... 'The Black Panthers: Vanguard of the Revolution'

    Anybody watch this documentary? for those who saw, What are yalls thoughts.
  11. H

    Brownsville Gang Rape Case... have yall been following?

    Shit is crazy... How do 5 rapists find each other and become friends? Shows there are a lot more savages walking around than we think... I think the "father" is a suspect.. Probably not her father at all... I think he's a suspect along with the other lil pieces of shit. I think the Poor girl...
  12. H

    NY Knick Gets Got for $750K worth of jewelry by 2 women he took home from the club

    <iframe width="476" height="270" src="http://abc7ny.com/video/embed/?pid=1134446" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> December 23, 2015 11:24PM NEW YORK (WABC) -- A player for the New York Knicks was allegedly ripped off by two young women he met at a nightclub in the Meatpacking District...
  13. H

    The Hottest Black Female Singers/Models/Actresses... Bring Dem Come!

    Will post pics of Bria Miles, Tweet, Tamila Jones, and Taral Hicks in a few
  14. H

    Check these Lovelies in the Victoria Secrets Fashion Show. MORE MELANIN WE SAY!!!

    This more like it! I may tune in now..
  15. H

    2 women wanted by police for 3rd Degree Sexual Assault for unwanted twerkin on a man

    lol Good... Lock they asses up! Two women wanted by police for twerking on a man in a petrol station November 10, 20153:59pm TWO scantily-clad women are wanted by police for third degree sexual abuse after imitating Miley Cyrus’ famous moves on a man inside a petrol station. Washington...
  16. H

    Happy Birthday el-Hajj Malik el-Shabazz

    Happy Birthday Brother Malcolm
  17. H

    anyone w/ electrical experien lookin for work or know someone looking spread the word

    Nyc agencies, CUNY and HHC are looking for electrician helpers pay is $31/hour.... To apply go to www.nyc.gov/examsforjobs
  18. H

    What Negative impacts Will Normalized Relations With U.S. have On Cuba & its people?

    What Negative impacts Will Normalized Relations With U.S. have On Cuba & its people? Especially its Youth
  19. H

    Obama signs anti-protest Trespass Bill

    http://rt.com/usa/trespass-bill-obama-secret-227/ Only days after clearing Congress, US President Barack Obama signed his name to H.R. 347 on Thursday, officially making it a federal offense to cause a disturbance at certain political events — essentially criminalizing protest in the States...
  20. H

    Rights WHen Dealing W/ Law Enforcement. Lets Have Facts & Statutes to back up this

    Rights WHen Dealing W/ Law Enforcement. Lets Have Facts & Statutes to back up this Seriously.. With all thats going on and before that, I keep seeing stuff flying all over the internet about when a cop stops you you dont have to do this, you dont have to that... Lets have a discussion, and...
Top