sagt att hans syster svimmade efter

seddfck8d

New member
sagt att hans syster svimmade efter

Englands internationella arresterades under helgen men har

Fotbollströjor, Fotbollskläder, Matchtröjor Fotboll, Koszulki Piłkarskie

och han hävdade att han klassiska fotbollströjor fanhjälte i processen

Englands internationella arresterades under helgen men har inte erkänt sig skyldig och fick återvända till Storbritannien av myndigheterna.

Och han hävdade att han blev sparkad i benet av grekiska poliser och berättade att hans karriär var över efter händelsen.

Maguires försvarsteam har också sagt att hans syster svimmade efter att ha injicerats med en okänd substans.

United-stjärnan bad om att köras till sjukhus men fördes istället till en lokal polisstation där myndigheterna sedan rundade honom.

fotbollströjor

Åklagaren hävdar under tiden att poliser i vanliga kläder försökte stänga en bråk utanför baren Fabrika - men en av deras tjänstemän fick ett slag i ansiktet.

fotbollskläder

Maguire sa enligt uppgift 'vet du vem jag är?' Jag är kapten för Manchester United, jag är väldigt rik, jag kan ge dig pengar, jag kan betala dig, snälla låt oss gå. '

Matchtröjor Fotboll

27-åringen var inte närvarande vid sin rättegång efter att ha flög tillbaka till Storbritannien i helgen efter att han släpptes mot borgen.

Koszulki piłkarskie

Herr Anagnostaki, som företräder Maguire, begärde att rättegången skulle skjutas upp i förväg, eftersom han bara fick hela listan över anklagelser två timmar innan den skulle inledas.

Tillbaka i januari utnämndes 27-åringen till klubbkapten efter Ashley Youngs överraskande drag till Serie A-jättarna Inter Milan.

Maguire hjälpte United att avsluta tredje i Premier League-tabellen - bara bakom Liverpool och Manchester City.

Han spelade också en nyckelroll när klubben nådde tre semifinaler i Ole Gunnar Solskjær första hel säsong vid Old Trafford-rodret.

Serbien trøje

Manchester United nuova Maglia

Portugal Landslagsdrakt

nueva Camiseta 2021 Finlandia

fotbollströjor barn

Och han var en del av Three Lions-truppen som gjorde semifinaler i VM 2018 och blev en fanhjälte i processen.